Бета Обновление CS GO 18.05.2018 » Counter-Strike ULSK

Онлайн

online as $key => $val) { if($this->admin_editusers == 1) $u_ip = "
IP: {$val['ip']}"; else $u_ip = ""; if ($val['id'] == 2) { $r++; $robots .= "Группа: {$val['group']}{$u_ip}
 {$val['position']}
 Был здесь в: " . date("H:i:s", $val['time']) . "', this, event, '180px');\">{$val[name]}"; } elseif ($val['id'] == 1) { $u++; if (count(explode("@", $val['foto'])) == 2) { $foto = 'http://www.gravatar.com/avatar/' . md5(trim($val['foto'])) . '?s=' . intval($user_group[$val['user_group']]['max_foto']); $foto = "
"; } else { if ($val['foto']) { if (strpos($val['foto'], "//") === 0) $avatar = "http:" . $val['foto']; else $avatar = $val['foto']; $avatar = @parse_url($avatar); if ($avatar['host']) { $foto = "
"; } else $foto = "
"; } else $foto = "
"; } if (count(explode("@", $val['foto'])) == 2) { $foto2 = 'http://www.gravatar.com/avatar/' . md5(trim($val['foto'])) . '?s=' . intval($user_group[$val['user_group']]['max_foto']); $foto2 = ""; } else { if ($val['foto']) { if (strpos($val['foto'], "//") === 0) $avatar = "http:" . $val['foto']; else $avatar = $val['foto']; $avatar = @parse_url($avatar); if ($avatar['host']) { $foto2 = ""; } else $foto2 = ""; } else $foto2 = ""; } if ($this->config["allow_alt_url"]) $profile = "$PHP_SELF/user/" . urlencode($val['name']) . "/"; else $profile = "$PHP_SELF/?subaction=userinfo&user=" . urlencode($val['name']); $popup = "onclick=\"ShowProfile('" . urlencode($val['name']) . "', '" . htmlspecialchars($profile) . "', '".$this->admin_editusers."'); return false;\""; $users .= "Ник: {$val[name]}
Группа: {$val['group']}{$u_ip}
ОС: {$val['os']}
Браузер: {$val['browser']}
 {$val['position']}
 Был здесь в: " . date("H:i:s", $val['time']) . "', this, event, '180px');\" href=\"$profile\">$foto2
"; } elseif ($val['id'] == 0) { $g++; $foto_guest = ""; $guest .= "Группа: {$val['group']}{$u_ip}
ОС: {$val['os']}
Браузер: {$val['browser']}
 {$val['position']}
 Был здесь в: " . date("H:i:s", $val['time']) . "', this, event, '180px');\">$foto_guest"; } } ?>
Юзеры ()
Гости ()
Боты ()
Всего на сайте (0)

Данил Анисимов
Данил Анисимов
11 января 2016

всем привет какой сервер
Ответить
KRIK73
KRIK73
4 ноября 2015

Привет , мало кто есть wink
Ответить
solomko73rus
solomko73rus
3 ноября 2015

Люди Тут есть кто?
Ответить
solomko73rus
solomko73rus
3 ноября 2015

Привет Всем!!!?
Ответить
Cstrike Ulsk
Cstrike Ulsk
26 октября 2015

Аватарка
Ответить
Cstrike Ulsk
Cstrike Ulsk
26 октября 2015

fellow Все работает
Ответить
Users
Users
26 октября 2015

laughing хохохо
Ответить
KRIK73
KRIK73
26 октября 2015

PHP 5.6
Ответить
Users
Users
15 сентября 2015

am
Ответить
logitech
logitech
15 сентября 2015

angry
Ответить

 

Видео


Перейти на форум

Реклама

Пожертвования

Опросы
Оцените наш сайт
» » » Бета Обновление CS GO 18.05.2018
rss

Бета Обновление CS GO 18.05.2018

  • Не нравится
  • 0
  • Нравится

 

The following changes are available in the 1.36.3.5-rc1 CS:GO Beta depot.

[GAMEPLAY]
- General adjustments to ambient sounds:
— Increased resolution and character of reverb effects to better reflect surrounding map geometry
— Small mix adjustments
- Improved vent destruction sounds and increased audible distance.
- Added a new hitbox type for necks and applied it to the existing neck hitbox on character models. Bullets that penetrate the neck into the head will now count as headshots. This should make it more intuitive to tell when an attack from behind will result in a headshot.
- Fixed ‘use’ key to more reliably pick up weapons on the ground and to not drop the active weapon if a replacement weapon cannot be picked up.

[MAPS]
Nuke:
- Optimizations for low settings
- Blocked visibility between silos inside A site
- Ported over ShortNuke gameplay changes:
— Removed Toxic
— Vent no longer connects directly to B site, but has another exit close to double doors
— Pushed new corner boxes on B site further back to prevent headshot angle towards ramp
— Added solid background to yellow crane inside B site
— Smoothed out some player movement

Overpass:
- Lowered volume of ambient sounds in Overpass
- Added grenade and player collision to fence cage near construction
- Removed spooky shadow fading in when approaching T main entrance to B site



  • Комментариев: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Имя:*
E-Mail:*